La muntanya i els amicsLa muntanya i els amics
 Pere Tutusaus Pere Tutusaus
Estas en » La muntanya i els amics » Archivo de Relatos » January 2008 » Marroc: L´atlas I El Desert.
Wednesday 16 de January de 2008, 10:29:40
Marroc: l´Atlas i el Desert.
Tipo de Entrada: RELATO | 12440 visitas

El novembre de l'any passat, l'Anna em va proposar anar a passar uns dies al Marroc.

L'idea en va encisar ràpidamemt, però confesso que el nostre mini viatge (7 dies) a aquest bonic país, ha superat totes les meves previsions.
Primer volíem, millor dit, volia fer una combinació entre descobrir l'atlas i fer alguna jornada d'escalada a Todra i passar al cap d'any enmig del desert.
Finalment, vam decidir no "carregar" tot el material per un sol dia i aprofitar aquest primer contacte per fer les nostres descobertes i decidir objectius propers.
El nostre itinerari va ser: Marrakesh - Ourzazate - Desert de Erg Chebbi (Merzouga) - Tinerhir (Gorgues del Todra) - Boumalne du Dades (Gorgues del Dades) - Kelaâ M'Gouna (Vall de les Roses) - Ourzazate - Marrakesh.
En una propera entrada, penjaré les ressenyes de la zona d'escalada de Todra, les kasbas per fer nit i els millors contactes a Marroc, per qualsevol interessat en anar-hi.
Dir-vos que ens va encantar i que és del tot recomanable.... ah!... i ja tenim futurs objectius: l'ascensió al Igbil M'Goun (4.071 mts) que és un trekking de 4-5 dies pel mig de l'Atlas, escalades al Todra i obrir alguna via a alguna de les parets de la Vall de les Roses.
Us deixo amb un recull de les millors fotografies.